Medlem

Är du konstintresserad och bor i Avesta med omnejd? Välkommen att bli medlem i Folkare konstförening!

För endast 200 kronor per år stödjer du konstnärer som får möjlighet att ställa ut i vår regi i Avesta konsthall. Du får:

• 10% rabatt på konst vid föreningens utställningar.
  • Vinstchans i konstlotteriet.
  • 10% rabatt på konstnärsmaterial och inramningar hos Sala Tavelverkstad i Vittinge.
  • 50% på dagentré till Avesta Art.

Vänligen betala 200 kr till pg 38 86 05-8 eller swish 1236706683. Kom ihåg att skriva namn! OBS! Meddela även namn, adress & mejl till folkarekonst@gmail.com eller Maria Perers, 076-842 12 24. Under 18 år betalar 50 kr och är inte med i lotteriet.

Hör gärna av dig om du vill hjälpa till vid utställningar och evenemang eller har förslag på program!

Folkare konstförening är medlem i Riksförbundet Sveriges konstföreningar, samarbetar med och får stöd av Studieförbundet Vuxenskolan och Avesta kommun.